23 września 2024
Nostalgic TH-12 REKOMENDOWANE!
„Stereo i kolorowo” rekomenduje nasze wintydżowe kolumny Nostalgic TH-12.
Taga Harmony Nostalgic TH-12 to głośniki podłogowe (ale posadowione na standach) zbudowane na wzór i podobieństwo konstrukcji z lat 70-tych XX wieku. Z poszanowaniem tradycji akustycznej, z wykorzystaniem dobrych wzorców i sprawdzonych rozwiązań technicznych, ale też w oparciu o współczesność, czyli aktualne wymogi audio hifi oraz nowoczesne materiały zastosowane do budowy. Te głośniki są estetycznie i precyzyjnie wykonane, ujmują wintydżową stylistyką, wyposażone w regulację tonów średnich i wysokich. Zapewniają dynamiczny, muzykalny i soczysty dźwięk o doskonałym zrównoważeniu i pogłębionej barwie. To brzmienie przestronne i strukturalne, choć nie przesadnie analityczne. Uniwersalne, wszechstronne, łatwe w odbiorze. Dodatkowym bonusem jest znakomity bas. W ogólnym rozrachunku - duża rekomendacja, zaś przy uwzględnieniu relatywnie niewysokiej ceny - bardzo duża rekomendacja! Polecam szczególnie do wzmacniaczy lampowych. Best-buy!
17 września 2024
stereonet (Australia) - Nostalgic TH-12 "solidny kciuk w górę dla tego projektu"
Australijski „stereonet” testuje nasze kolumny podłogowe NOSTALGIC TH-12.
ODSŁUCH
Te kolumny mają atrakcyjnie zrównoważony dźwięk, ale nadal są w stanie wygenerować prawdziwe emocje. Mają duży charakter, który pasuje do ich fizyczności i może brzmieć świetnie przy niskim poziomie głośności – a następnie bardzo głośno z minimalnymi oznakami stresu.
Lubię cicho słuchać kompozycji Chada Croucha jako muzyka w tle, gdy pracuję i piszę. Siedzę wyraźnie poza osią kolumn, z boku pokoju, w którym znajduje się moje biurko, i nawet tam mogę cieszyć się realizmem naturalnie nagranych odgłosów ptaków i instrumentów w utworze Część 17. Nawet gdy utwór nie ma zawartości basowej, Nostalgic TH-12 nadal brzmi gładko i jednolicie w wysokich i średnich tonach, i pokazuje płynne przejście między swoimi przetwornikami. W szczególności głosy i fortepian mają doskonałe poczucie płynności, równości i opanowania, co jest bardzo przyjemne i sprawia, że ??chcę słuchać dłużej.
Dzięki możliwości regulacji tonów wysokich i średnich TH-12 jest w stanie zapewnić dość równomierne pasmo częstotliwości – z pewnością taką, która powinna odpowiadać gustom większości ludzi. Słuchając The Rhythm Divine Yello z niesamowitym głosem Shirley Bassey, mogę usłyszeć satysfakcjonujące poczucie szczegółowości, szybkości i powietrza. Muzyka brzmi nastrojowo, z dobrze umieszczonymi wokalami wspierającymi i lśniącą pracą talerzy. To ciepłe i przyjazne brzmienie, bez żadnej szorstkości ani irytacji.
Rachets Hedegaarda to utwór z mocnym rytmicznym basem, i TAGA Harmony zapewnia energię wypełniającą pomieszczenie, a także uderzenie w klatkę piersiową z bębna basowego...
Scena dźwiękowa jest naprawdę bardzo dobra. Podobało mi się, jak kolumny praktycznie znikają z pomieszczenia przy wyższych poziomach głośności, pozwalając słuchaczowi skupić się na odtwarzanej muzyce. Pod tym względem jest bardziej przekonujący niż wiele innych zespołów głośnikowych, których słuchałem, nawet przy wielokrotnościach ceny wywoławczej TAGA Harmony. Na przykład inspirowany bluesem Evil Memory Crystal Shawanda ma szeroki zakres dźwięku, który wykracza daleko poza kolumny głośnikowe, a linia wokalna jest wyraźnie wysunięta przed instrumenty. Te kolumny przekonująco odtwarzają nagraną akustykę, pomagając w pełni przekazać realizm wykonania.
WERDYKT
Taga Harmony Nostalgic TH-12 to ciekawie wyglądające kolumny o prawdziwych możliwościach brzmieniowych i uroku, zwłaszcza w przypadku dobrze nagranego materiału muzycznego. Czy podoba Ci się styl, to kwestia osobista, ale nie da się zaprzeczyć, że para tych kolumn szybko stanie się centralnym punktem Twojego pokoju odsłuchowego. Ogólnie rzecz biorąc, daję solidny kciuk w górę dla tego projektu, który oferuje bardzo dobry stosunek jakości do ceny — szczególnie, gdy weźmiesz pod uwagę dołączone podstawki. Spróbuj przesłuchać, jeśli będziesz mieć okazję.
11 września 2024
"Czysty prąd, czysta muzyka" - "wstereo.pl" o PC-7000
Przede wszystkim TAGA Harmony PC-7000 naprawdę daje efekty, a w kontekście swojej ceny – świetne efekty…
Od razu słuchać to w prezentacji przestrzeni – jest o wiele bardziej napowietrzona, a jednocześnie wyrazistsza i bardziej namacalna. Plany i głębie w prezentacji stają się bardziej zaznaczone i wyraźniejsze, separacja poszczególnych dźwięków zyskuje. Zwróciłem uwagę na to, jak ładnie wybrzmiewają dźwięki w głąb sceny, pokazując to, co oddalone w sposób bardziej czytelny, niż bez kondycjonera.
No właśnie – wybrzmienia. Przy zwiększonej czytelności lepiej słychać także fakturę dźwięków i ich wybrzmienia, i tak jest tutaj. I to mimo tego, że kondycjoner TAGI niczego nie “zamula” a wręcz przeciwnie, rozdzielczość staje się podkreślona. Słyszymy poszczególne nuty bardziej rozdzielone, odseparowane, ale właśnie wciąż spójne.
Czyste tło, klarowność, dobra separacja i napowietrzenie sceny sprzyja także lepszemu prezentowaniu szczególików, mikro dźwięków. Nie będę używał wyświechtanego sloganu o tym, że usłyszałem jakieś nowe nuty, bo tak nie było. Natomiast nie ulega dla mnie wątpliwości, że są podane czytelniej, jak na dłoni, bardziej wychodzą z miksu.
Podsumowanie
TAGA Harmony PC-7000 spełnia swoje zadania bardzo dobrze i pozwala na poprawę brzmienia systemu nie tylko budżetowego, ale nawet tego ze średniej półki cenowej. Kondycjoner poprawia klarowność i czystość prezentacji, dlatego muzykę obieramy w sposób bardziej namacalny i bezpośredni. W sposób bardziej wyrazisty prezentowane są też wszelkie drobiazgi i szczególiki, które w łatwiejszy sposób możemy wychwycić. Wyraźniejsza jest też prezentacja faktury poszczególnych dźwięków, co czyni prezentację bogatszą. Podobnie jest ze sceną – zyskuje na napowietrzeniu i plastyczności. Ze wzmacniaczami i końcówkami mocy działanie jest mniej wyraźnie, ale także słyszalne. Natomiast może nastąpić złagodzenie mikro dynamiki i energii brzmienia. Ale i tak warto wypróbować.
03 września 2024
Przykuwające uwagę niezwykle bogatym dźwiękiem Foundation B2
Dla wielu osób, które pierwszy raz zetkną się z kolumnami Foundation B2, ich szczegółowość może być szokująca – kolumny te doskonale radzą sobie z ukazaniem pełnej dynamicznej skali dźwięków pojawiających się w zakresie wysokich tonów, ale też pięknie układają je na scenie dźwiękowej, pokazując zaskakująco obszerny i precyzyjny rysunek przestrzenny.
Foundation B2 od Martina Logana momentalnie przykuwają uwagę słuchacz niezwykle bogatym, a zarazem spójnym przekazem w zakresie wysokich oraz średnich tonów.
W średnicy dzieje się dużo, nie tylko za sprawą efektownego i motorycznego przekazu, ale także transparentności w odtwarzaniu różnego rodzaju dźwięków.
Wypada także zaznaczyć, że bas w wykonaniu niewielkich przecież Foundation B2 jest pełen energii i niezależnie od muzycznego materiału zawsze w tym zakresie czuje się wyraźny potencjał w odwzorowaniu dynamiki.
Podsumowując Foundation B2 doskonale sprawdzą się w systemach, od których oczekuje się brzmienia efektownego, szczegółowego i nastawionego na wydobywanie z muzyki maksimum informacji.
18 września 2024
Thunder SW-15D nagrodzony
„hificlass” – NAJLEPSZY ZAKUP dla subwoofera aktywnego Thunder SW-15D
Thunder SW-15D oferuje brzmienie nastawione bardziej na pokazywanie faktury dźwięku w paśmie niskotonowym, jego barwy i ogólnego charakteru niż nieustanne podkręcanie emocji poprzez efektowny, czasami wręcz wyolbrzymiony przekaz, z jakim często można się spotkać w przypadku budżetowych subwooferów. Swoboda, z jaką SW-15D operuje basem, to poziom, jaki zwykle prezentują znacznie droższe konstrukcje oferujące jeszcze wyższą moc. Bas nigdzie się nie spieszy, pozwalając słuchaczowi zanurzyć się w dość szerokim spektrum informacji. Jednocześnie podczas odsłuchu zróżnicowanego materiału muzycznego nie stwierdziłem, by SW-15D nie nadążał za rytmiką utworów czy zbyt ospale wygaszał wzbudzone wcześniej fale niskotonowe.
Szczególnie dobrze subwoofer marki TAGA Harmony odtwarzał bas w muzyce zapisanej w formatach wielokanałowych. W utworach z albumu „Violator” brytyjskiej grupy Depeche Mode SW-15D bardzo dobrze poradził sobie zarówno z ujęciem dość zróżnicowanej faktury zakresu niskich tonów, jak i przekazem dynamiki. Szczególnie dobrze słychać było wielką swobodę w operowaniu barwą – tam gdzie wymagał tego utwór, jak np. „Halo”, linia basowa była odpowiednio zagęszczona, a jednocześnie zróżnicowana.
Z kolei w takich utworach, jak „Personal Jesus” czy „World In My Eyes” zakres niskich tonów został odtworzony z naciskiem na pokazanie mięsistości, właściwego ciężaru i siły. Wybrzmiewał całkiem swobodnie, bez kompresji, ale też w odpowiednich momentach był sprawnie wygaszany.
Z kolei w filmach akcji, takich jak „Spectre” czy „Pierwszy człowiek”, SW-15D potrafił wytworzyć miękki i „masujący trzewia” bas z dynamiką o niemal kinowym zacięciu.
08 września 2024
Triumf Anthem na CEDIA Smart Home Awards Americas 2024
Wyróżnienie, wręczone podczas najważniejszego w branży wydarzenia poświęconego technologii, podkreśla innowacyjną konstrukcję MRX SLM.
MRX SLM to najnowocześniejszy amplituner AV, który łączy zaawansowaną technologię z ultra kompaktową obudową.
Nagrody CEDIA Smart Home Awards honorują produkty, które wyznaczają nowe standardy w zakresie innowacji. MRX SLM wyróżnił się w kategorii najlepszego nowego sprzętu, wyróżniając się konstrukcją oszczędzającą miejsce i wysoką wydajnością.
„Ta nagroda jest dowodem zaangażowania naszego zespołu w przesuwaniu granic technologii AV” — powiedział John Bagby, dyrektor zarządzający w Anthem.
„MRX SLM to idealne połączenie formy i funkcji, zapewniające niezrównaną elastyczność instalacji i wyjątkową jakość dźwięku w każdej przestrzeni”.
23 września 2024
Nostalgic TH-12 REKOMENDOWANE!
„Stereo i kolorowo” rekomenduje nasze wintydżowe kolumny Nostalgic TH-12.
Taga Harmony Nostalgic TH-12 to głośniki podłogowe (ale posadowione na standach) zbudowane na wzór i podobieństwo konstrukcji z lat 70-tych XX wieku. Z poszanowaniem tradycji akustycznej, z wykorzystaniem dobrych wzorców i sprawdzonych rozwiązań technicznych, ale też w oparciu o współczesność, czyli aktualne wymogi audio hifi oraz nowoczesne materiały zastosowane do budowy. Te głośniki są estetycznie i precyzyjnie wykonane, ujmują wintydżową stylistyką, wyposażone w regulację tonów średnich i wysokich. Zapewniają dynamiczny, muzykalny i soczysty dźwięk o doskonałym zrównoważeniu i pogłębionej barwie. To brzmienie przestronne i strukturalne, choć nie przesadnie analityczne. Uniwersalne, wszechstronne, łatwe w odbiorze. Dodatkowym bonusem jest znakomity bas. W ogólnym rozrachunku - duża rekomendacja, zaś przy uwzględnieniu relatywnie niewysokiej ceny - bardzo duża rekomendacja! Polecam szczególnie do wzmacniaczy lampowych. Best-buy!
18 września 2024
Thunder SW-15D nagrodzony
„hificlass” – NAJLEPSZY ZAKUP dla subwoofera aktywnego Thunder SW-15D
Thunder SW-15D oferuje brzmienie nastawione bardziej na pokazywanie faktury dźwięku w paśmie niskotonowym, jego barwy i ogólnego charakteru niż nieustanne podkręcanie emocji poprzez efektowny, czasami wręcz wyolbrzymiony przekaz, z jakim często można się spotkać w przypadku budżetowych subwooferów. Swoboda, z jaką SW-15D operuje basem, to poziom, jaki zwykle prezentują znacznie droższe konstrukcje oferujące jeszcze wyższą moc. Bas nigdzie się nie spieszy, pozwalając słuchaczowi zanurzyć się w dość szerokim spektrum informacji. Jednocześnie podczas odsłuchu zróżnicowanego materiału muzycznego nie stwierdziłem, by SW-15D nie nadążał za rytmiką utworów czy zbyt ospale wygaszał wzbudzone wcześniej fale niskotonowe.
Szczególnie dobrze subwoofer marki TAGA Harmony odtwarzał bas w muzyce zapisanej w formatach wielokanałowych. W utworach z albumu „Violator” brytyjskiej grupy Depeche Mode SW-15D bardzo dobrze poradził sobie zarówno z ujęciem dość zróżnicowanej faktury zakresu niskich tonów, jak i przekazem dynamiki. Szczególnie dobrze słychać było wielką swobodę w operowaniu barwą – tam gdzie wymagał tego utwór, jak np. „Halo”, linia basowa była odpowiednio zagęszczona, a jednocześnie zróżnicowana.
Z kolei w takich utworach, jak „Personal Jesus” czy „World In My Eyes” zakres niskich tonów został odtworzony z naciskiem na pokazanie mięsistości, właściwego ciężaru i siły. Wybrzmiewał całkiem swobodnie, bez kompresji, ale też w odpowiednich momentach był sprawnie wygaszany.
Z kolei w filmach akcji, takich jak „Spectre” czy „Pierwszy człowiek”, SW-15D potrafił wytworzyć miękki i „masujący trzewia” bas z dynamiką o niemal kinowym zacięciu.
17 września 2024
stereonet (Australia) - Nostalgic TH-12 "solidny kciuk w górę dla tego projektu"
Australijski „stereonet” testuje nasze kolumny podłogowe NOSTALGIC TH-12.
ODSŁUCH
Te kolumny mają atrakcyjnie zrównoważony dźwięk, ale nadal są w stanie wygenerować prawdziwe emocje. Mają duży charakter, który pasuje do ich fizyczności i może brzmieć świetnie przy niskim poziomie głośności – a następnie bardzo głośno z minimalnymi oznakami stresu.
Lubię cicho słuchać kompozycji Chada Croucha jako muzyka w tle, gdy pracuję i piszę. Siedzę wyraźnie poza osią kolumn, z boku pokoju, w którym znajduje się moje biurko, i nawet tam mogę cieszyć się realizmem naturalnie nagranych odgłosów ptaków i instrumentów w utworze Część 17. Nawet gdy utwór nie ma zawartości basowej, Nostalgic TH-12 nadal brzmi gładko i jednolicie w wysokich i średnich tonach, i pokazuje płynne przejście między swoimi przetwornikami. W szczególności głosy i fortepian mają doskonałe poczucie płynności, równości i opanowania, co jest bardzo przyjemne i sprawia, że ??chcę słuchać dłużej.
Dzięki możliwości regulacji tonów wysokich i średnich TH-12 jest w stanie zapewnić dość równomierne pasmo częstotliwości – z pewnością taką, która powinna odpowiadać gustom większości ludzi. Słuchając The Rhythm Divine Yello z niesamowitym głosem Shirley Bassey, mogę usłyszeć satysfakcjonujące poczucie szczegółowości, szybkości i powietrza. Muzyka brzmi nastrojowo, z dobrze umieszczonymi wokalami wspierającymi i lśniącą pracą talerzy. To ciepłe i przyjazne brzmienie, bez żadnej szorstkości ani irytacji.
Rachets Hedegaarda to utwór z mocnym rytmicznym basem, i TAGA Harmony zapewnia energię wypełniającą pomieszczenie, a także uderzenie w klatkę piersiową z bębna basowego...
Scena dźwiękowa jest naprawdę bardzo dobra. Podobało mi się, jak kolumny praktycznie znikają z pomieszczenia przy wyższych poziomach głośności, pozwalając słuchaczowi skupić się na odtwarzanej muzyce. Pod tym względem jest bardziej przekonujący niż wiele innych zespołów głośnikowych, których słuchałem, nawet przy wielokrotnościach ceny wywoławczej TAGA Harmony. Na przykład inspirowany bluesem Evil Memory Crystal Shawanda ma szeroki zakres dźwięku, który wykracza daleko poza kolumny głośnikowe, a linia wokalna jest wyraźnie wysunięta przed instrumenty. Te kolumny przekonująco odtwarzają nagraną akustykę, pomagając w pełni przekazać realizm wykonania.
WERDYKT
Taga Harmony Nostalgic TH-12 to ciekawie wyglądające kolumny o prawdziwych możliwościach brzmieniowych i uroku, zwłaszcza w przypadku dobrze nagranego materiału muzycznego. Czy podoba Ci się styl, to kwestia osobista, ale nie da się zaprzeczyć, że para tych kolumn szybko stanie się centralnym punktem Twojego pokoju odsłuchowego. Ogólnie rzecz biorąc, daję solidny kciuk w górę dla tego projektu, który oferuje bardzo dobry stosunek jakości do ceny — szczególnie, gdy weźmiesz pod uwagę dołączone podstawki. Spróbuj przesłuchać, jeśli będziesz mieć okazję.
11 września 2024
"Czysty prąd, czysta muzyka" - "wstereo.pl" o PC-7000
Przede wszystkim TAGA Harmony PC-7000 naprawdę daje efekty, a w kontekście swojej ceny – świetne efekty…
Od razu słuchać to w prezentacji przestrzeni – jest o wiele bardziej napowietrzona, a jednocześnie wyrazistsza i bardziej namacalna. Plany i głębie w prezentacji stają się bardziej zaznaczone i wyraźniejsze, separacja poszczególnych dźwięków zyskuje. Zwróciłem uwagę na to, jak ładnie wybrzmiewają dźwięki w głąb sceny, pokazując to, co oddalone w sposób bardziej czytelny, niż bez kondycjonera.
No właśnie – wybrzmienia. Przy zwiększonej czytelności lepiej słychać także fakturę dźwięków i ich wybrzmienia, i tak jest tutaj. I to mimo tego, że kondycjoner TAGI niczego nie “zamula” a wręcz przeciwnie, rozdzielczość staje się podkreślona. Słyszymy poszczególne nuty bardziej rozdzielone, odseparowane, ale właśnie wciąż spójne.
Czyste tło, klarowność, dobra separacja i napowietrzenie sceny sprzyja także lepszemu prezentowaniu szczególików, mikro dźwięków. Nie będę używał wyświechtanego sloganu o tym, że usłyszałem jakieś nowe nuty, bo tak nie było. Natomiast nie ulega dla mnie wątpliwości, że są podane czytelniej, jak na dłoni, bardziej wychodzą z miksu.
Podsumowanie
TAGA Harmony PC-7000 spełnia swoje zadania bardzo dobrze i pozwala na poprawę brzmienia systemu nie tylko budżetowego, ale nawet tego ze średniej półki cenowej. Kondycjoner poprawia klarowność i czystość prezentacji, dlatego muzykę obieramy w sposób bardziej namacalny i bezpośredni. W sposób bardziej wyrazisty prezentowane są też wszelkie drobiazgi i szczególiki, które w łatwiejszy sposób możemy wychwycić. Wyraźniejsza jest też prezentacja faktury poszczególnych dźwięków, co czyni prezentację bogatszą. Podobnie jest ze sceną – zyskuje na napowietrzeniu i plastyczności. Ze wzmacniaczami i końcówkami mocy działanie jest mniej wyraźnie, ale także słyszalne. Natomiast może nastąpić złagodzenie mikro dynamiki i energii brzmienia. Ale i tak warto wypróbować.
08 września 2024
Triumf Anthem na CEDIA Smart Home Awards Americas 2024
Wyróżnienie, wręczone podczas najważniejszego w branży wydarzenia poświęconego technologii, podkreśla innowacyjną konstrukcję MRX SLM.
MRX SLM to najnowocześniejszy amplituner AV, który łączy zaawansowaną technologię z ultra kompaktową obudową.
Nagrody CEDIA Smart Home Awards honorują produkty, które wyznaczają nowe standardy w zakresie innowacji. MRX SLM wyróżnił się w kategorii najlepszego nowego sprzętu, wyróżniając się konstrukcją oszczędzającą miejsce i wysoką wydajnością.
„Ta nagroda jest dowodem zaangażowania naszego zespołu w przesuwaniu granic technologii AV” — powiedział John Bagby, dyrektor zarządzający w Anthem.
„MRX SLM to idealne połączenie formy i funkcji, zapewniające niezrównaną elastyczność instalacji i wyjątkową jakość dźwięku w każdej przestrzeni”.
03 września 2024
Przykuwające uwagę niezwykle bogatym dźwiękiem Foundation B2
Dla wielu osób, które pierwszy raz zetkną się z kolumnami Foundation B2, ich szczegółowość może być szokująca – kolumny te doskonale radzą sobie z ukazaniem pełnej dynamicznej skali dźwięków pojawiających się w zakresie wysokich tonów, ale też pięknie układają je na scenie dźwiękowej, pokazując zaskakująco obszerny i precyzyjny rysunek przestrzenny.
Foundation B2 od Martina Logana momentalnie przykuwają uwagę słuchacz niezwykle bogatym, a zarazem spójnym przekazem w zakresie wysokich oraz średnich tonów.
W średnicy dzieje się dużo, nie tylko za sprawą efektownego i motorycznego przekazu, ale także transparentności w odtwarzaniu różnego rodzaju dźwięków.
Wypada także zaznaczyć, że bas w wykonaniu niewielkich przecież Foundation B2 jest pełen energii i niezależnie od muzycznego materiału zawsze w tym zakresie czuje się wyraźny potencjał w odwzorowaniu dynamiki.
Podsumowując Foundation B2 doskonale sprawdzą się w systemach, od których oczekuje się brzmienia efektownego, szczegółowego i nastawionego na wydobywanie z muzyki maksimum informacji.