W przypadku jakichkolwiek wątpliwości (np. produkt nie objęty ochroną gwarancyjną lub warunkami gwarancji door-to-door), lub gdy otrzymane informacje będą niekompletne Serwis Polpak Poland sp. z o.o. skontaktuje się na podany w formularzu adres e-mail lub telefon.
Informacje dotyczące przygotowania produktu do odbioru
1. W miarę możliwości zalecamy spakowanie produktu do wysyłki w oryginalne opakowanie producenta, zachowując sposób pakowania fabrycznego (takiego jak w momencie sprzedaży).
2. W przypadku braku oryginalnego opakowania prosimy bardzo dobrze zabezpieczyć produkt do wysyłki. Odpowiednie zabezpieczenie produktu do wysyłki ograniczy możliwość uszkodzenia produktu podczas wysyłki do serwisu.
Serwis Polpak Poland sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia produktu powstałe podczas transportu do serwisu.
3. Przesyłki produktu do serwisu są realizowane za pośrednictwem firmy przewozowej FedEx Express Polska sp. z o.o.
Zapraszamy do zapoznania się z:Warunki przewozu dla usług krajowych FedExPoradnik pakowania FedEx4. Przy przyjęciu produktu do serwisu, serwis zweryfikuje czy zgłaszany produkt kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej i ewentualnie ustali typ naprawy. W przypadku przesyłek produktu, który nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej Zgłaszający zostanie obciążony kosztem dostawy do serwisu zgodnie z Warunkami przyjęcia produktu do serwisu.
List przewozowy
Na Twój adres email zostanie przesłana etykieta listu przewozowego FedEx, którą należy wydrukować i przekazać kurierowi wraz z przesyłką do serwisu.